3 maj

nej...nej..NEJ! vem har lyckats med att få virus på sin dator? JAG. och nu snackar vi inte något litet virus, utan ett tjock jävla virus som spärrar datorn helt och hållet, kan inte gå in på internet...kan inte lyssna på spotify...kan inte skriva skolarbete.. INGENTING KAN JAG GÖRA. så nu måste datorn omformateras = alla bilder försvinner = mallzen ledzen.

annars då? sitter på pappas dator och försöker få inspiration till mitt svenska tal som jag ska hålla på onsdag, fuck alla nationella prov säger jag bara. ne, nu är jag less och min säng har aldrig sett skönare ut. så godnatt

och här har ni min nya visningsbild på facebook. ÖGONORGASM? och nej...nu syftar jag inte på min bakisfrilla, utan på min man - joel kinnaman! eheh ;)

Kommentarer
Postat av: Jag

sv: Tack!

2010-05-05 @ 08:41:20
URL: http://snostilen.webblogg.se/
Postat av: Jag

Och en liten förresten; du blev min 300ade kommentar!



- om det nu finns något intresse av att veta sånt. :)

2010-05-05 @ 10:45:59
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0