12 november

JÄVLA TIMMY, han snodde med sig min snusdosa hem. så jag ringde upp honom när jag märkte att den var borta och frågade om han hade råkat tagit den, men han var 100% säker på att han inte hade det. sen hittade han den i jackfickan. tvingade förstås honom att komma tillbaka på jobbet med den, den jäveln.

jaha, annars då? jobbar i 2 h till, sen ska jag hem och byta om och sen ska jag och sallan ut på en långprommis, på en fredag..men vad fan ska man annars göra? imorgon ska vi även till sundsvall på dagen, funderade på att stanna kvar där och gå ut i sundsvall, oskar linnros lirar ju där imorgon. men vi tror att vi skippar det eftersom jag förmodligen måste aggera chaffis imorgon. Om inte, så blir det väl utgång i tråkhärnta.

Sjukt irriterande, jag skickade mail till trafikledningen och frågade om jag kunde jobba extra i helgen, men icke. dom har fullt, så hela helgen blir ledig...tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0