23.07

inte sugen på att blogga...

jag vill...
att tiden ska gå fort så att jag och brudarna går lös i asien
ta studenten igen
gå i skolan OCH ha lov
skaffa mig en karl så jag har en anledning till att inte gå ut och festa
flytta från stan
träna mig svin fit så att jag kan glänsa lite på stranden i asien
träffa maria och sara
få saker ogjort
vill ha sommar

ja, skulle fan inte vara helt fel med sommar nu. jag vill kunna gå ut barbent en sen sommarkväll, ligga på stranden och bah må. eftersom jag har tråkigt så kan jag ju bju på lite sköna bilder sen i somras, drömmer mig bort lite lixoooooom.


..åt jordgubbar och var med världens bästa tjejer


...som sagt, världens bästa tjejer


..var full på gatufesten???


..träffade lite sundsvallsmates


...festade ännu mer


..jag åkte till turkiet med mamit


..hittade ett sushi ställe i turkey


..jag började dygna långklänningar


..vi bosatte oss i öltälten på sundsvallsgatufest


..festade i sundsvall och...väntade på bussen?


...åt sushi!!!!!


..jag slutade på televinken efter att ha jobbat där i 3 år och började på comhem istället


..hände på stadshuset under studenten


...badade och försökte få en snygg sommarbild


..gav kim världens bästaste 20års present


..festade lite mer


..var i norrfällsviken oh firade midsommar


..slog upp världens fulaste tält i norrfällsviken




..firade att vi vann beachfotbollscupen


..drog på efterfest med timrågrabbar ihopp med att få pääjärvi att stanna i timrå..typ?


..åt mat på kebabcity


..insåg hur fantastiskt mycket jag älskar min bror!


..förfestade och badade hemma hos mig


..spelade minigolf


..var på stadsfesten med skönt folk


..styrde kräftskiva hemma hos sara


..tog studenten, vilket är det bästa jag gjort i hela mitt liv!


..firade att vi tog studenten genom att pussas med gurra?


..festade tills det blev morgon med bästa

..och nu orkar jag inte mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0