00.39

HeiIEIjIiII bloggEHhhhhhHNNN

Fotbollskvällen på amadeus var rikigt trevlig. trevligt folk, fotboll, ölkannor, vinflaskor,chips...ja det säger väl allt. dock så höll jag och johanna oss till colan och chipsskålen, he-he. lukas  och grabbarna gick dock all in, förstår man väl kanske..hade det inte varit för att jag är så less på allt som har med alkohol att göra så hade inte jag heller tackat nej till grats öl/vin. annars då? ja, rätt lag vann, min pojkvän ronaldo spelar ju som sagt i real, satte..ska ringa och gratta honom snart. dock lite besviken att dom inte visade lite fler närbilder på han, menmen..lämnade väl ett och annat snigelspår på stolen, hehheheheh. rolig jag eee

ne, nu ska jag sova. upp på jobb imorgon 08.45, smakar bra. imorgon kväll blir det planering med brudarna inför resan, sen blir det väl ett träningspass. later suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0