23.28

snark....tråk....äsch, vi kör en fjantlista.

TRE PERSONER SOM FÅR MIG ATT SKRATTA:
1. Malin dahlgren,Emelie göstasson och Tove jonsson (dom räknas som 1 person, hehe)
2. Linda Backman, Sara byström, Maria Nordin och Emelie mattsson (räknas också om 1 person, hehe)
3. john e ganska rolii

TRE SAKER JAG GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Jag eee roliii
2. Jag ee duktiii på att jobba
3. Min stor-rooompaa

TRE SAKER JAG INTE GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. Mina ögon
2. Mina extra tuttar som jag har under armarna, hahah
3. Jag blir lätt irriterad

TRE DELAR SOM JAG FÅTT ÄRVA FRÅN MAMMA:
1. Hennes ben tydligen (dock så ser hennes ben ut som tändstickor just NU)
2. Hennes temperament
3. Humorn

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG:
1. Ormar, Spindlar
2. Grävlingar
3. Otrohet

TRE SAKER JAG GÖR VARJE DAG:
1. Jobbar
2. Lyssnar på musik
3. Skrattar

TRE SAKER JAG BÄR JUST NU:
1. Trosor
2.
3.

TRE FAVORITSAKER:
1. Mobil
2. Snus
3. Datorn

TRE SAKER JAG SKULLE VILJA LÄRA MIG:
1. Sjunga
2. Dansa
3. Sminkning

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INOM 5 ÅR:
1. Börja pluga
2. Resa runt i asien (kommer att göras om 2 månader, wiho)
3. Skaffa mig en schnygg karl

TRE SAKER SOM ATTRAHERAR MIG (HOS KILLAR):
1. Ögon (gabbi....hhehhehehe)
2. Leende
3. Härlig personlighet

TRE SAKER JAG KAN GÖRA:
1. Spela fotboll
2. Äta
3. dricka sprit, heheh

TRE SAKER JAG INTE KAN:
1. Sjunga
2. Förstå mig på killar
3. Prata arabiska

TRE AV MINA FAVORITHOBBIES:
1. Träna
2. Vara med kåmpizar
3. dricka sprit, heheh

TRE SAKER JAG VERKLIGEN INTE VILL GÖRA JUST NU:
1. dricka sprit.......
2. Läsa en bok
3. Prata

TRE SAKER JAG INTE FÖRSTÅR:
1. Varför killar är kukar
2. Varför jag alltid har blåmärken på söndagar
3. När min bror ska komma ner på jorden

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
1. Gadda mig
2. Ligga med David Beckham
3. Opera mig så jag ser ut som kissie


Kommentarer
Postat av: Anonym

joooooo, du sa lite för mkt ;) hahaha

2010-10-11 @ 22:18:28
URL: http://eliiies.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja jo... men han mådde typ skit sedan för att han tycke att han hade betätt sig som ett svin i mot mig.. men det gjorde han ju, inte aja ;D haha, lite roligt att retas med dig ;)

2010-10-12 @ 02:31:04
URL: http://eliiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0