6 september

hur fan lyckas jag? jag lyckades försova mig 3 h idag, HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT? sjukt. men det löste sig iallafall, fick byta pass. dock så var det så jävla mycket folk som ringde in runt 7-8 tiden så jag jobbade över i 1 h och sen drog jag och johanna och gymmade.

nu tänkte jag gå och lägga mig och ställa alla jävla klockor som jag har, för imorgon ska jag inte försova mig en minut.

och btw, den 17 sept spelar hoffmaestro på stadshuset i sundsvall, då ser ni mig skrikandes längst fram igen, dom är så jävla grymma. jag hoppas även att få träffa my baby girl catharina då, för vi har nämligen planerat att fira min födelsedag i sundsvall den helgen, så hoppas att få träffa mina favvoklassisar.


emelie jag och catharina under studentveckorna på stads.

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de lääääääääääget? :Dkram på dig

2010-09-07 @ 16:45:54
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0