7 september

friskis och svettis verkade vara en rolig grej, så jag sallan,tovan och emelie köpte kort där med detsamma. idag skulle vi testa på dansen, och tro mig..det är det absolut tråkigaste träningspasset jag nånsin gjort, och det som vi gjorde...räknas det ens som dans? ne, jag vet inte. den dansträningen var nog till för 80+.

vi drog tidigare från träningen eftersom den var så tråkig/dålig, så jag våldgästade pettan istället där dom satt och kollade på fotbollen. och vad säger vi om matchen då? det jag såg var iallafall lektstuga.


aja, imorgon väntas ett jobbpass mellan 12.30 till 21.15, får se om jag lyckas trycka in ett träningspass innan eller före, det visar sig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

godmorgon! allt bra idag?

2010-09-08 @ 07:44:43
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: malin

hahah jag köpte ju oooooockså kort!! Hoppas du hn med ett pass innan elelr före, fast för mig äre ju samma sak men men haha!

2010-09-08 @ 14:21:39
URL: http://malleysi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0