31 augusti

suck, äntligen klar........ jag har självklart suttit och kollat igenom världens alla bloggar, och självklart finns det ju en tös som man alltid sitter och tokgarvar åt, ingen mindre än stina-lee, visst är hon söt? EH... vene, men hennes "video-updates" är ju typ dom roligaste i  hela världen, puhhh... är aldeles slut efter att ha tittat på ett klipp som är 45 sekunder långt. hon sitter verkligen och är tokseriös, och samtidigt som hon pratar om sina sjukt ointressanta saker, så sitter hon och posar...  mycket underhållande!

aja, nu över till mitt viktiga liv.. idag har jag jobbat då, från 11-17. kändes sjukt bra att jobba en söndag, och inte vara bakis :DD var dock ganska trött endå, med tanke på att jerrys telefon ringde hela natten, och när den inte ringde..så ringde min förstås! en av gångerna var det väl john, som ringde och skällde ut mig för att jag INTE var ute på en LÖRDAG..sorry joffe, my bad! aja, var ialalfall sjukt skönt att vara hemma och bara titta på film, kollade på 2 filmer och självklart åt vi porre som är så jävla gorre!

aja, imorgon är det back 2 school! ses mates

hejdå förfan

Kommentarer
Postat av: sofia

haha Stina Lee är ju....som hon är ;)

2008-09-01 @ 14:35:46
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0