is it a böööömb in your phöööne?!

helgen har ju gått bajsfort, men hann endå med litte

i fredags gick jag och snyggemmlan på stan, där jag bl.a handlade morsdagspresent. på kvällen  kom soffan och vi myste med lite gotta och spelade buzz. micket trevligt.................
i lördags vaknade jag typ......eh kl 9?! tack mamma.. följde då med mamma och henke ut till brunne och hälsade på henkes farmor, och sen blev det till att kolla på brors fotbollsmatch. kvällen spenderades med bl.a rossi nere i sundsvall, möööööz och åt gotta (igen).
och idag, så åkte jag hem med halv 2 bussen från rossi, åkte sedan till mormor där släkten var, spelade lite fotboll och fikade. sen blev det till att gå till firehouse och sola (för första gången sen jag kom hem från egypt wiiih), kollade sedan på sanningens ögonblick med sarra och soffe

och jag ber om ursäkt för mitt mycket tråkiga inlägg, men att blogga har nu mera blivit väldigt tråkigt, har även kommit fram till att du har gått och bleve knäppiz, tråkigt för dig :DDDD

Kommentarer
Postat av: rosanna

även "firehouse" hahaha:D

2008-05-25 @ 23:46:05
URL: http://rosannascharin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0