torsdag

hej alla puppor
haha åhhhhhh jag blir så full i skratt när jag ser hur statistiken har stigit sedan jag la upp underkläds bilderna, HATE NOOBS *suck* ehhehe! idag har det varit en kort dag, men endå är jag dödstrött, SÄLLAN?!?! ehm, nu ska jag käka pappas hemlagade hamburgare, och sen ska jag dra och träna bort den rackarn.

idag fikade även jag emmlan och akad på rutiga, göttmos som vanligt. blev en kladdkaka för mig, och sen rensade jag och emmlan det sista från akads baugette! och vad gör jag nu då? jo jag sitter och lyssnar på HÅKKE, och längtar till GF! fan vad man ska må då

peace

image204

avslutar med en bildjäkel på mig och joffe bubben, här måddddde vi :))))
lägger upp några bilder till senare som sagt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0