30 april

vad ska alla göra ikväll egentligen? ja jag vet inte, men jag och brudarna ska iallafall ut till norrfällsviken och festa, läju ska blir rätt skoj..förhoppningsvis!

huvva, jag kommer ha fullt upp hela helgen, på fredag-kväll så bjuder kontoret på käk, och sen blir det jobb. televinken har nämligen fått i uppdrag att jobba för "humorgalan" som går på kanal 4, så vi ska sitta och ta emot samtal åt dom som ska skänka pengar till räddabarnen eller något.

på lördag så ska hela laget möta upp Gert Fylking (?) vid stadsgränsen, haha. och sedan gå stavgång med honom och någon till in till stan, varför? ja..fråga mig inte. på kvällen blir det nog fiesa

söndag så är det städning på ängevallen, inte skönt. och sen har jag heeeela söndagskvällen på mig att mysa med backman

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0