10 juli

haha..tror nog att alla kommer ihåg när jag var som besatt i darin? och det är absolut ingenting som jag skäms över, det var utan tvekan en sjukt rolig tid när man hängde efter han (och på fullaste allvar verkligen trodde att man skulle kunna få honom) haha. det här var ju dock för ett par år sedan, men jag tycker fortfarande att han gör nån bra låt då och då. och det är jag inte ensam om, var inne och kollade på några bilder från visby...och titta vad mallzen hittade ;)


sara och maria...och ja! det är en kondom hon har i handen

Kommentarer
Postat av: gotlandsbrudar

HAHAHAHAHAHA

och ja, det är en kondom hon har i handen............

2009-07-10 @ 22:09:03
Postat av: mallz

haha så jävla klock! hoppas att hon lyckades ge honom den? ;)))

2009-07-10 @ 23:14:05
Postat av: Caroline

Haha våran galna fans tid var typ bäst, hade så sjukt roligt alltså ;D Darin är ju säzzybäby så vem kan klandra oss? Synd att ingen av oss fick till det med han bara..... hahaha ;)

2009-08-31 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0