00.27




åh, hatar att inte kunna sova när man vet att man har en tid att passa dagen efter. imorgon har jag körlektion klockan 1, och ja..kanske inte så svårt att kliva upp då. men nu råkar det ju vara så att jag inte har någon väckarklocka eftersom mobilen dog idag. livet leker..eheh

idag har jag iallafall varit med mary, mattsson och by eftersom jag sov där inatt. vi har tagit det lugnt och lagat mat (ris och kyckling) som förövrigt var förbannat gött. sen drog vi till döjk där vi skulle kika på film. vi kommer dit, och trycker i oss allt godis som finns där innan vi ens hunnit dra igång någon film. så vi fick dra upp på härnöhallen och köpa nytt. fantastiskt

nu ligger jag här..kan inte sova...och har ingen mobil. vilket underbart liv man har :) men sara...det gör ingenting att den pajjade, skulle ändå köpa ny...snart...typ.. hehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0