26 november

även fast jag känner mig jävligt deppig idag så har jag bestämt mig för att det här inte ska bli ett deppinlägg.. wish me luck!

snackade nyss med rosanna i telefonen iallafall, fy satan vad jag är peppad till vemdalen, har varit det i 3 månader nu och nu är det fan inte långt kvar. hade ju fantastiskt roligt förra året så det kommer garanterat bli minst lika skoj iår :) hahah det ända som kommer upp i huvudet när jag tänker på förra årets nyår är "LIVING THE DREAM, WOOOHOOOO", hahha som vi nötte det där. tror folk blev lite less på oss där ett tag..

på tal om fest så har vi personalfest på lördag, vi har tydligen hyrt hamnkrogen så vi ska vara där till en början, och sen drar vi väl vidare mot krogen. tror det kommer bli riktigt skoj :D men efter det....då ska jag fan köra en nykter MÅNAD igen. jag ska klara det, och jag kommer klara det...tror jag.

smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0