27 september

HEJ!

gårdagen var helt ok, eller den började bra iallafall. maria sara emelie rosanna jonsson catharina och jag började bada runt 5 tiden, efter det duschade alla och gjorde sig klar för partey. så vi drog bort till pappa där vi skulle käka oså, satt linda och sofia (jävla törrbollar som inte ville bada) kom till pappa runt 7 tiden. klockan HALV 8 ringer en granne på dörren och ber oss sänka musiken, bra granne som man är så sänker jag musiken..klockan 10 kommer bitterfittan instormandes in i mitt hus och skriker på oss och säger hur respektlösa vi är och nanana. hade lite svårt för att bli på bra humör efter det, men vi hade skoj ändå :) runt 12 tiden drog vi ner på svenssons och shakade litt ass.

nu sitter jag med bästaste lindisen och kikar på oth, äter kladdkaka och aa...måberg med andra ord!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0