10 december

Morgonen kunde inte ha börjat bättre, vaknade med en bricka med tända ljus, juice och mackor på sängen, fantastiskt. sen gick allt utför, som ni kanske vet så tappade jag min mobil i lördags, eller den blev snodd. sen var det ett jävla strul med att få ett simkort osv, så har varit lite stressad eftersom jag måste ha en mobil/simkort på måndag då jag åker. Igår fick jag simkortet, så då kunde jag andas ut..trodde jag. NE, imorse då jag skulle åka på hemköp för att köpa massa godis att bjuda teamet på eftersom det är min sista dag idag. tror ni inte att jag hittar mitt bankomatkort i fickan, I TVÅ BITAR. något jävla fläskberg i min familj har suttit på jackan så att bankomatkortet har gått av, VAD GÖR JAG NU DÅ? jag åker på måndag, utan bankomatkort eller?

så nu kommer jag behöva föra över pengar på dahlgrens kort, så jag klarar mig första månaden. sen när emelies föräldrar kommer ner så tar dom med mitt nya kort, FANTASTISKT. skjut mig. det är fan inte menat att jag ska åka.

nu ska jag njuta av mina sista timmar på jobbet, kommer kännas konstigt att gå härifrån och veta att jag inte kommer träffa mina kollegor på några månader, men sån tur är så har jag ju fått tjänstledigt, så jag kommer tillbaka :)

smek!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kommer sakna dig galet mycket babe!!! Fan va kul ni kommer ha, känns som vi måste ses där nere i Mars ;) Jämföra brunfärg och prata chuck!! Puss honey

2010-12-10 @ 16:47:04
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur länge blir ni borta?:P

2010-12-10 @ 21:03:41
Postat av: Lisa

Hur lyckades du få tjänstledigt från ditt jobb för en sån sak? :) Är du anställd eller via bemmaningsföretag? Vad sa du? :D

2010-12-11 @ 01:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0