28 november

ouufh, mår som man förtjänar idag. men jag tackar nikki för en skön fest och daniel adams-ray för ett helt stört bra framträdande. alltså, jag trodde verkligen inte att han skulle vara bra live, men fan så bra han var. hoppas verkligen att han kommer till gatufesten eller något, för ja.. som sagt, sjukt bra.

måste ge mig själv lite cred också, tyckte jag var lite för full igår runt 2 tiden..så gick till baren och köpte 2 vatten och svepte i mig, bra jobb malin. aja, det var iallafall sjukt kul att vara ute i sundsvall och träffa alla sundsvallskompisar igen, måste försöka hinna med en till sundsvallsutgång innan vi drar, men kommer nog inte hinnas med.

NU: DUUUUUUUUUSCH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0