7 november

fan vad skönt det är att bara ligga i sängen och vila, har gjort det i typ 1 timme nu. fantastiskt. något som också är fantastiskt är att jag faktiskt inte är ett dugg bakis idag. kan ha att göra med att jag inte varit speciellt full igår då, hehe. dock så tycker tydligen matte att jag var full, han tyckte jag skämde ut han igår då jag mötte upp han på stan igår, hade presenterat mig inför hans kompisar och snackat lite med en brud som han är lite sugen på, men vadå. ville ju bara vara trevlig :D måste ju se vad det är för folk han umgås med nu för tiden, han har ju äntligen börjat vara med folk som det är lite vett i, eheh.

nemen, hade riktigt skoj igår iallafall, var ett jävla drag hemma hos joffe och sånt gillar man ju. nu blir det dock några vita helger tror jag, ska göra mitt bästa för att lyckas, heheeh. ikväll blir det lugnt, har försökt övertala kim med att följa med till sundsvall för att kolla på saw 3D, men hon är tydligen för bakizzzz. fuck henne




inte lika bra drag i john imorse, inte speciellt sugen på att städa var han heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0