still sick

usch så jobbigt, jag är fortfarande lite krasslig. och jag MÅSTE verkligen bli frisk till i helgen, har ju sätt framemot cupen hur länge som helst. Men pappa har varit ner på apoteket och köpt massa olika halstabletter & mediciner osvosv. så borde bli frisk tycker man! just nu så sitter jag bara hemma och gör ingenting, har nyss kollat på en film och nu ska jag snart ner och plugga lite matte. och just det, rosanna fyller 17 år idag! grattis stumpan! :)) 

                              image14image15

åh, har hittat en skit fin tröja idag på internet. blev faktist lite sugen på att köpa den, dock finns den bara i one size, och det suger. såg även att kirsten dunst hade en lika dan, hoppas den sitter lika bra på mig som den gör på henne. hihi pusiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0