torsdag

image123hallå :) idag mår jag mycket bättre en vad jag gjort resten av dagarna, har inte uppdaterat så bra här eftersom jag har legat i feber osv. men om ni vill veta så gick iallafall timrå vidare till semi final, och det känns jätte skönt. Och igår var jag på träningen och hämtade en bag och en tjock-tröja som vi ska ha med oss till tyskland på onsdag. och på träningen fick jag även träffa jennie, blev jätte glad av att se henne, höhö. men AKTA brun hon var, och det var emelie med vill jag lova :) jaja, nu sitter jag bara vid datorn och väntar på att sandra ska höra av sig så jag vet om vi ska på rutiga duken eller inte, vore mysigt..jaja, hörs något senare va :)


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste man typ ha asbra betyg för att komma in på mode/design?=)

2008-03-20 @ 20:01:28
Postat av: rosanna

menduuuuu FIN BILD!!!

2008-03-20 @ 23:51:06
URL: http://rosannascharin.blogg.se
Postat av: malin

tack rosanna :)

och till dig som undrar om mode/design, jag vet inte hur det är iår som. men när jag kom in så var det inte så höga poäng :)

2008-03-21 @ 14:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0