17 november

tjenis!!!!

hur e läget? jo tack, as nice..nyss kikat klart på fotbollsgalan, och som ni säkert vet så var ju håkke där och uppträdde, hihi thats my man.

fortfarande praktik på waynees, och det är tjill såklart. tror jag har fått en ny stammis där nu, eller hur anton?  men det är klart, ni har väl inte sån snygg personal på era fik i norge, inte sant??? whatever, lirade bandy idag också men några gamla classmates, sjukt skoj..dock har inte jag rört på fetröven sen uppehållet med fotbollen, satt man lökade ju sönderrrr.

jaja, nu skriker min lilla gris efter mig i sängen..vi ska kolla på bring it on, hehe traddi.

schmmeek!


hur många hakor har ni? jag har två när jag skrattar, och tre när jag sover.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0