30 oktober

VAKNA KOMPISAR, VAKNA!!!!

det är torsdag, solen skiner, det är snö på backen och det är lov. och ja, jag vet inte riktigt vad ni tycker,

 men jag tycker att jag borde sova nu (?)
men icke, jag har varit vaken sen 07.30...HELT SINNES! kanske beror på att jag somnade klockan halv 8 igår kväll? eheh sliten tjej!


nu sitter jag och väntar på att jessica ska vakna, hon var ut igår så hon lär väl vakna runt 13.00 kanske?!?! vi ska kila ner på stan och kika lite och sen ska jag förbi daddycool och hämta lite saker, sedan bär det av till dalla där det ska förfestas lite...höhöhö och sen bär det av ner till eon arena för att kolla när timrå pissar på lillebror!!! dock så känns det lite riskabelt  att åka ner dit med sofia och malin, dom är modoiter nämligen. vi kommer förmodligen inte åka samma buss på hem vägen. om timrå vinner, så kommer dom väl lämna mig ute i skogen någonstans, och om lillebror vinner så kommer förmodligen jag hellre vilja lifta hem..hm, detta ska bli spännande!!!!!


ses kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0