13 september


gollum, linda? linda, gollum? äh..jag vene!

fick nyss höra att inte gymnasiefesten var ikväll, omfg LoL!!! my bad.. hur som helst, så har jag varit med lind(is)a ikväll, surrat litt och kikat på film. och nu sitter jag här, i min lilla värld och tänker på morgon dagen...blire kiss på arnäs eller? men trrrraoru!

by the way, har ni någon gång testat att sitta och skratta samtidigt som ni knäpper en påziz bild på er själv? ville försöka få till en riktigt ful tandställnings bild.. men av någon konstig anledning så kommer det där satans fejk-smilet fram ändå, vet dock inte om det där fejksmilet är något jag ska vara stolt över..satt jag måste öva lite på att vara mig själv, har hört att det är ganska viktigt här i livet!


OMGF, två bilder på mig själv på en och samma dag...vilket ego jag är *asg*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0