16 september

tjena mittbena!

nyss kommit hem från jobbet, slitit röven av mig för att få plånkan fetare...eller? var även öppet hus idag på vinken, roligt att se lite nya ansikten...är ju så trött på malin dalla :((( ehe skåja!

hahahahahahaha, satt inne och kikade lite på apberget idag, hittade några söta grejjer som jag skrivit för ett tag sedan, hahaha jag d ö ö ö ö r... nog för att jag var på varenda kosert med karljäveln, men att jag t.om erkänner att jag var kär i honom, haaaaaaaaaahaha..nog för att han var ganska så kär i mig också, men kom igen.. äh, alla har väl haft en period då man var besatt av en "kändis", kolla på jessica tex, hon har ju inte lagt ner E.M.D än.......ehe lol



Kommentarer
Postat av: Malin d

lltså på torsdag kommer inte jag komma in föräns vid 6, kan du paxa plats bredvid dig åt mig?" tyckte jag hörde någon som sa så precis innan jag gick men måste hört fel! =) GAAARVAR ihjäl mig åt marianne-filmen!

2008-09-16 @ 23:10:32
URL: http://malleysi.blogg.se/
Postat av: malin

LJÖG JU!!! ehe.... mahahahaahhhh ja jag vill ha den! in på msn :DD

2008-09-17 @ 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0