jag kunde inte bry mig mindre

citat från johan lindström: "vet ni vad skillnaden mellan kill/tjej-fotboll? om jag har legat med en i lagets tjej, så är inte det någonting som går ut över fotbollen, om han och jag kommer fri mot målvakten, och jag har ett bättre läge än honom, då passar han mig utan problem. tänk er in i samma situation fast tjejfotboll. malin lånar en i lagets hårspray, och råkar ta slut på den innan matchen. ni kommer fri mot målvakten, malin har bättre läge än andra tjejen.. hon kommer absolut inte att passa malin, just för att hon gjort slut på hennes hårspray"

var är det för fel på tjejer egentligen? någon som kommer ihåg när man gick i 1an/2an, och man var sur på en viss tjej bara för att sin bästa kompis var det? har jag missat något eller är vi fortfarande så omogna? verkar inte bättre!

sitter förövrig på jobbet nu och har snart lunch, är dö hungrig! det blir sallad på waynes, mmmhmmmm :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0