7 juni

tjing!

satan vad helgen har gått fort, i fredags jobbade jag och linda till kl 20. drog sedan till bysse där vi mös på och snackade lite skit, som vanligt med andra ord.. i lördags var det också jobb, och direkt efter jobbet drog vi hem och fixade till oss för utgång. sen drog jag lindis och sofia till gisselman där vi kikade på fotboll och drack lite, sen blev det hamnkrogen och gennys. kom väl hem runt halv 5 tiden, efter att ha varit på efterfest hemma hos brasse, mycket trevligt.

idag blev det fotboll på ängevallen, sen drog jag ner till mimmi där jag käkade mat med kvinnorna mina... och nu.....har jag nyss sätt klart på twilight.. för 6:e gången! NJUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0