29 mars



går det att hitta en trasigare tjej? ja jag tror faktist det, har inte hunnit snackat så mycket med rosanna ännu men antar att hon är ett snäpp slitnare. har varit en kanon helg i sundsvall, tänkte först inte dra ut någonting eftersom jag har varit sjuk, men mallan och emmlan lyckades övertala mig ganska så bra, och tur var väl det. för vi har haft sjukt kul. i fredags så var vi en jävla massa folk hos malin och festade, lirade spel och mådde helt enkelt. på lördagen så drog vi till Moser på fest, där blev det också kortspel och självklart var vi tvugna att kika lite på fotbollen också, kan ju inte missa när karln min lira, c ronaldo såklart. vart lite onödigt tjaffs där på kvällskvisten också, eller ja..onödigt vill jag verkligen inte kalla det men. kvällen slutade hur som helst på stads där det var sjukt mycket folk, kanske för att petter var där och lirade? jaja tack för en toppen helg brudar.

och sorry mimmi för fyllesamtalet från mig och tim, var inte meningen att väcka dig. ehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0