23 oktober

det är fredag...och jag har haft myskväll hemma med mamma, fyfan vilken underbar dotter man är..

ah..det är väl typ vad jag har gjort idag, eller ja..jag drog på stan en snabbis innan jag började jobba, och sen när jag slutade jobbet så drog jag hem till mammsen. vi har kollat på idol och ätit massa gotta, fantastiskt skön...t.

aha, och som vanligt när man drar på stan för att hitta något att ha på sig till helgen, så går det ju åt pipan..hittade inte ett skit. förutom ett par nya skinnhandskar och var även tvungen att köpa Bobbys nya shampoo och balsam.

taggisch för att slaggisch nu! ses  

                              


Kommentarer
Postat av: sara

åååhhh, var shampoot bra?? har sett det på reklamen och var själv lite sugen på det! :)

2009-10-24 @ 14:43:19
URL: http://sarajakob1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0