01.17

Jaha, här ligger jag och väntar på att tiden ska gå. vi ska nämligen inte sova något inatt har vi bestämt, för då kommer vi inte kunna sova på planet. Så springer runt och småpackar lite nu och lägger in lite musik på ipoden. Alla frågar "HUR KÄNNS DET?", svaret är att jag känner ingenting alls. känns mest bara jobbigt att säga hejdå till familjen och övriga vänner. Ja, jag vet. jag ska inte vara borta för alltid, men om vi nu blir borta i 5 månader, så är det jävligt länge för mig, och att INTE fira jul hemma känns också piss. Men imorgon då vi sitter på planet kommer nog allt kännas bra :)

för er som inte vet så åker vi till thailand imorgon, bussen från stan går 06.55 och tåget mot stockholm går klockan 8. Vi håller tummarna för att det inte ska bli några förseningar med tåget så att vi missar planet. Vi kommer att vara i thailand till i slutet av Januari då vi åker till malaysia i någon vecka, efter det åker vi tillbaka till thailand för att gå på fullmoonparty. Sedan är tanken att vi ska stanna i thailand någon vecka till, och sedan rör vi oss mot laus, vietnam och bali. Det här är det som är planerat, sen vet man aldrig vad som händer, vi kanske är nöjda efter 2 månader och kommer hem, men det visar sig!

Kommer försöka slänga in något inlägg då och då här i bloggen, men om ni vill läsa om resan och vad vi gör så kan ni klicka er in på våran blogg (YES, vi följer trenden och resebloggar..).


Klicka på bilden så kommer ni till våran fantastiska blogg, mehe


Kommentarer
Postat av: emmlan

så jävla underbart! see you soon babe

2010-12-13 @ 04:59:02
URL: http://emeliegostasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0