08.51



Nu sticker en sjuk och osminkad malin iväg på jobbet (okej, inte helt osminkad. men nästan, heheh). Letade igenom morrans garderob efter en "sjukis"tröja, tänkte ta på mig mina fotbollsmjukisar först, men kom på att man inte får ha det på jobbet. Men den här får duga. den har ju fan luva och hela kittet ju? nu ser jag ju nästan sjukare ut än vad jag egentligen är, mehe.

Efter jobbet så kommer vi fixa oss och dra på julfest, och jag TROR och HOPPAS att judit och judit kommer. fan vad jag ska äga med dom då, kommer bli fett. om jag mår lika dåligt i slutet av dagen så kommer jag nog dock skippa festen, men man brukar ju känna sig som sjukast på morgonen, så håller tummarna på att jag mår bättre snart.

PÖZZEEHHN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0