18 december

MEN HEJ KOMPISAR!

det var inte igår? mehe...hoppas ni läser våran reseblogg? vi har faktiskt varit sjukt bra på att uppdatera där, och håll utkik där, för det kommer komma massa roliga videobloggar senare, vi måste bara jobba lite på brännan först ;) nemen det är helt fantastisk här, vi har endast haft 2 riktiga soliga dagar, men vi klagar absolut inte, speciellt inte när vi springer förbi massa löpsedlar där det står "sverige fryser" och "snöstormen drar in över sverige".

nu håller vi på att fixa oss inför kvällen, det blir fest på grabbarna grus först med tema "kinky/pinky" och efter det blir det beachparty. jag brukar ju inte vara speciellt kinky av mig, mehehe...så har endast på mig ett par korta shorts och en magtröja, andra brudarna kör lite mer åt pinky hållet med rosa shorts osv. NU KÖR VI!




Kommentarer
Postat av: din lindis!!!!!!!!!1

DU VILL INTE ENS VETA VAD DIN BROR PRECIS UTSATTE MIG FÖR!!!!!!!!!!!!!!!1 önskar jag kunde ringa!!!!!!!!!11 hahahahah så jävla pinsamt det här är för mig..... DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!11



dör för att det är pinsamt och DÖR FÖR ATT JAG SAKNAR IHJÄL MIG EFTER DIG!!!!!!!!!11

2010-12-19 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0