6 december

av någon anledning så vill jag helst inte gå på jobbet idag, helst inte under hela veckan. i torsdags skämde malin ut mig för en kille på jobbet (eller okej, HON gjorde så att jag själv skämde ut mig), och nu i lördags så var det en annan som skämde ut mig för den här jävla killen. haha känns helt seriöst skit jobbigt.....................

ne nu kliver jag på sista jobbveckan för iår och håller tummarna för att jag blir frisk till i slutet av veckan så jag kan börja träna, har inte tränat på 1,5 vecka nu. hajdo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja träna, på semestern??



Äh, skämma ut sig. Vad gör det. Bara charmigt, eller? :) Har killen ingen humor?

2010-12-06 @ 11:20:23
Postat av: malin

semestern har inte börjat än vad jag vet? :D



nerå, han tyckte inte att jag skämde ut mig.. men det tyckte jag! så humor är det inge fel på ska du se!

2010-12-06 @ 15:56:23
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0