24 mars

helt-jävla-slutkörd.

jag är så satans trött och slutkörd, men kan inte sova. vad är problemet?
men anledningen till att jag är trött lär ju iallafall vara att jag går i skolan halv 9 till 5 varje dag nu när vi syr balklänningen. är helt tom i huvudet varje dag jag kommer hem ifrån skolan. och påtal på balklänningen så är jag typ klar med den, jag valde ju som sagt att göra en väldigt enkel klänning. dock blev jag inte så nöjd, i look like a fakkkkking... fläskberg i den! menmen, what to do

and btw, så fyndade jag några plagg på secondhand igår (på återkommande mode i sundsvall), riktigt nöjd. dock så ser alla plaggen sjukt breda ut på bilderna, men slänger in några bilder ändå.









äntligen lyckades jag hitta fjällräven jackan, ji-ha!


Kommentarer
Postat av: millz

åh, tror att det är en likadan fjällräven jacka som min blåa :) schnyggt!

2010-03-25 @ 12:31:05
Postat av: JNY - musik & annat i mitt liv

Najjjss.. har föresten röstat på din bikini...great job :D rösta gärna på min med!

2010-03-25 @ 18:29:53
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa millan! mycke möjligt :D

2010-03-27 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0