21.53

blöh, nyss kommit hem från gymmet, har stört mycket träningsvärk i benen sen igår, så körde bara mage och armar idag......kommer bli stark som en tjur, heheh not. annars då? jobbade till halv 7, åkte hem och åt (gjorde världens godaste köttfärsbiffar med fetaost i.....). nu ligger jag död i sängen, funderar på att ta ett varmt bad.

och till dig anonym som kommenterade, JA jag tränar så mycket som jag skriver. finner ingen anledning till att skriva att jag tränar när jag egentligen gör något annat? dock kan jag erkänna att ofta skriver jag att jag varit på gymmet i 2 timmar, men egentligen så har jag bara tränat 1 timme, och sen suttit och snackat bort resten av tiden...hehehe

schmeeeeeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0