22.12

elitseriens absolut tråkigaste match spelades idag, båda lagen sög kuk. jag är fan inte ens sur över att timrå förlorade, för dom spelade så jävla dåligt. modo var minst lika dåliga, men dom gjorde mål på sina chanser. dock gjorde timrå en hyffsad tredjeperiod iallafall, men 16 minuter in i tredje så fick jag och grabbarna nog, så vi drog. tänkte dra på mini och käka, men det sket vi i. istället åkte jag förbi johns nya lya, för att få lite info om lördagen.

och ikväll, imorgon och på lördag så kommer jag sova som skit bara så ni vet...jag är ensam hemma i helgen=inbilla sig att det finns en uteliggare i källaren=inte kunna sova=livet suger.


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Kom och sov hos mig då?! och festa med oss?!

2010-11-05 @ 00:24:54
URL: http://rosannascharin.blogg.se/
Postat av: mallz

hade kunnat om det inte vore för att john har inflyttningsfest och halloweenfest på lördag! någon annan gång snygging!

2010-11-05 @ 10:27:49
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0