23.29

kanske borde sova nu? ska ju faktiskt jobba imorgon..men jag är asapigg, what to do.....

vart en helt okej kväll, maten var as gorre precis som väntat. efter det droh jag, tovan, emmlan och sallan upp på öbacka för att kika på bandy, vi stannade dock typ bara 20 minuter eftersom vi blev sugna på chips, hehe.......sen drog vi hem till sallan och kikade på lite grejjor inför resan. jag håller fan på att go bananas här hemma, springer runt och testar olika outfittor som jag kan ha på mig i thailand, haha.

längtar tills jag får ta på mig det här...skönaste shortsen och skönaste linnet!!!!!!




sorry över poserna...kan faktiskt inte posa, och nu blev det extra svårt eftersom jag inte hade någon bh på mig och var rädd att små rattarna skulle ramla ut. ni vet hur det är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0