30 november

'

det kunde man ju ge sig fan på! hade feber i morse, så min första sjukanmälning kom idag, känns förjävligt. så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv, tycker jag lyckades få till den perfekta "tyck synd om mig" bilden också - osminkad, hängläpp och morgonrock. 10 p till mig! läste nyss på fejjan att tove också är sjuk, och hon blev väckt av hanne och lisa och fick nybakta scones. så nu undrar jag förstås, EMELIE? MALIN? vart är ni? JAG VILL HA SCONES...............heheh

alltså nä, det här håller inte. så jävla tråkigt att bara ligga hemma. det enda jag har gjort idag är sovit, och ätit. har ätit för resten av månaden nu tror jag. och jag vill träna, eller åtminstonde ta en prommis? men känner att det är lika bra att hålla sig inne resten av veckan och skippa träningen helt, vägrar vara sjuk när vi åker.


Kommentarer
Postat av: emmlan

Välkommen in i klubben då darling. Ska vi ha sjukdag tillsammans i morgon?

2010-11-30 @ 21:37:42
URL: http://emeliegostasson.blogg.se/
Postat av: emmlan

Välkommen in i klubben då darling. Ska vi ha sjukdag tillsammans i morgon?

2010-11-30 @ 21:37:59
URL: http://emeliegostasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0