09.00

YES, jag kom upp..jag försov mig inte, JAG ÄR INTE ENS TRÖTT, INTE ENS BAKIS. grymt mallzen!¨

nu ska jag bara leta fram något óch byta om. runt 10 kommer mattsson och då ska jag vara färdig. känns ju dock fantastiskt skönt att man inte behöver sminka sig. för er som inte vet så ska vi på någon fotografering, typ ett modellföretag som sminkar modellerna samt knäpper kort, blir man nöjd med bilderna så får man köpa dom. eftersom dom ska sminka oss så vill dom självklart att vi ska vara osminkade när vi kommer dit, helt okej för mig, sparar bara tid.

ne, nu ska jag göra någon nytta. och tack emma för en trevlig fest igår, hoppas du får det grymt i usa :)


kolla mina fantastiska skor som jag invigde igår! :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Ullis

Faaan va grymt snygga skorna va Malin!! Kan du inte ha dom på måndag, jag måste få se dom för jag vill också ha dom ;) haha

2010-10-16 @ 20:26:41
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0