21.06

blev ingen bio ikväll, anledningen är förstås att jag inte orkat ta mig upp ur sängen på hela dagen. eller okej, jag åkte och köpte godis och åkte förbi John en snabbis, men annars har jag legat i sängen hela jävla dagen. nött några filmer, funderat och drömt.

funderade på varför jag drack så mycket igår, funderade på varför jag gör dumma saker på fyllan, varför jag lägger mig i saker som jag egentligen inte ha att göra med, gör saker jag ångrar..ja, listan kan göras lång! Är det inte helt sjukt att man kan bli en helt annan person när man dricker? är det ens värt att dricka? man har jävligt kul för en kväll, men dagen efter blir man slagen av bakfylla och ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0