17 september

Jag har gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra, jag har lagt ut ett par skor på tradera. Men jag köpte ett par skor i sommras som jag aldrig har använt eftersom dom är lite för små. Så kände att det var värt ett försök att lägga upp dom där, men ingen jävel budar på dom. hahah, vilken fail om ingen skulle buda.

aja, sitter på jobbet och poppar hoffmaestro i hörlurarna och taggar inför ikväll. hoffe på stadshuset och det är slutsålt, fuck vilket drag det kommer vara, stört nice. mindre nice att man ska jobba imorgon, börjar dock inte förens klockan 1, så blir nog fint.



http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118639300

Kommentarer
Postat av: petra johansson din kompis

what size?!?!?!?

2010-09-18 @ 00:28:48
Postat av: mallz

storlek 38 pettan! känns dock som mindre än det, hehehe!

2010-09-18 @ 15:08:44
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0