18 januari

Hej!

tankte bara slanga in ett inlagg sa att alla kan fa se att jag lever, det gar ju namligen inte sa bra att uppdatera varan reseblogg just nu. Men snart kommer vi borja skriva lite mer dar, men vi har inte haft tillgang till internet, och nar vi val har haft det sa har vi inte kunnat lagga in nagra bilder, och alla vet val att det ar roligare att lasa en blogg med massa bilder, eller hur? :D

just nu ar vi iallafall pa ko lanta, vi har sagt hejda till alla vara vanner i patong vilket var valdigt trakigt, men vi lyckades fa med en av vara favoriter med pa varan resa, sa just nu ar en tjej som heter moa med oss ute och reser, hon sa upp sig pa sitt jobb pa grabbarna grus for att vara med oss, hur nice?

vi har det valdigt bra har i varmen, och nu har antligen vadret blivit battre, solen skiner nastan varje dag, sa nu har man borjat kunna jobba lite pa brannan, vilket kanns valdigt bra! men resan ar forstas inte smartfri, det gar lite upp och ner och nu dom senaste dagarna har jag inte alls matt speciellt bra, jag har bl.a en sjuk hemlangtan plus lite andra saker, sa jag har faktiskt lite funderaringar pa att folja med min pappa hem nar han kommer hit, om jag gor det sa kommer jag alltsa hem 2 manader tidigare, men det ar ett beslut som jag far fundera pa nagra veckor till. Ne, Nu ska jag kila in pa rummet och ta en snabb dusch, sen en powernap. Hooooors!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0