23 mars

HEJ BLOGGEN!

antar att det inte ar allt for manga som laser min blogg just nu, men jag hoppas att alla laser varan reseblogg helloasien.blogg.se dar vi forsoker uppdatera sa bra som mojligt. Vi har det iallafall fantastiskt bra har i asien och vi forsoker njuta av varje dag har. Kanns riktigt konstigt att vi faktiskt har varit ute och rest i ca 3 manader redan, och forhoppningsvis blir det fler. Vi kanner oss verkligen som hemma i varje land vi kommer till och det ar riktigt konstigt att se bilder hemma fran ett vitt sverige, kanns sa langt bort.

Just nu ar vi i vietnam i en stad som heter Hoi an, det ar en helt fantastiskt stad dar det kryllar av skraddare, sa ni kan ju tanka er hur det brinner i vara fingrar..tank att kunna ga in till en skraddare och be dom sy upp exakt vad som helst TILL ETT SJUKT BRA PRIS..finns ju en del att valja mellan, men vi har sytt upp nagra basplagg mest eftersom alla fick en blackout nar vi val var dar inne och skulle bestamma oss.  dock sa ar det faktiskt sjukt kallt har..och da menar vi verkligen det, det ar som var i sverige, sa vi blev lite stallda nar vi har varit i tokvarma thailand och kommer hit dar vi ar tvugna att ga runt i koftor och grejjor...men kan vara skont att kyla ner sig lite innan vi drar till varma indonesien/bali, dar ska vi traffa nagra sundsvallskillar som vi kanner sedan tidigare, vi har langtat saaa mycket och det ska bli riktigt kul att traffa dom. Men innan vi drar dit ska vi aka forbi laos for lite tubing, och for dom som inte vet vad det ar sa ar det en lang flod som man aker i bumparingar, det finns massa barer vid floden sa nar man kommer dar och glider sa kastar dom ut rep sa man kan dra sig in mot baren och ta sig en kall ol (ja, jag har typ lart mig dricka ol...sa alla mina kompisar dar hemma, VA STOLT).

Ne, nu ska vi lagga oss inne i hotellrummet och ta oss ett varmt bad..hoppas ni alla har det kanon dar hemma, saknar mina narmaste riktigt mycket nu och jag toklangtar till att fa komma hem och krama om er. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0