torsdag

MIN MAGE KURRAR, kan vara för att jag inte ätit sen imorse då jag åt frulle? hm..anledningen till att jag inte ätit något idag är för att jag har hjälpt Frida i trean med hennes projekt, så har fått varit modell för hennes underkläder som hon är sytt. Blev sminkad och tillfixad av en som heter elin, som var jääääätte duktig på att styla. var även hon som knäppte bilderna, eftersom hon är fotograf. var faktist jätte roligt, dock lite pinit...HEHE MEN VAD GÖR MAN INTE!??!!

lägger nog upp någon bild här senare när jag har fått dom.

ikväll blir det jobb, ska nog gå ner med jessica. men nu ska jag först äta, eftersom jag snart svälter ihjäl.....blehe! och juste, våran söta matte-lärare Jussara bjöd oss på bullar och kakor idag på skolis, SÖTIS HON ÄR!

Kommentarer
Postat av: idiot

du sa ju att du inte ätit något sen det sista du skriver är att ni fick bullar.. lol

2008-04-24 @ 20:43:36
Postat av: Anonym

lol lol lol lol lol lol lol lol lol okej, åt en bulle och en kaka idag! puss på dig med anonym coolis

2008-04-24 @ 21:14:57
Postat av: ramin

kan inte dina problem i magen bero på att du är så full av skit. kanske borde vara dags att rensa dig på en toalett och riktigt jävla skita sönder.

2008-05-04 @ 03:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0