smularN

yeeeey, mallzione is back on track! till att börja med så ska jag bara tacka sofia, som har hjälpt mig att städa lite i bloggen, fixat ny design and so on, det behövdes sofia. och nu över till någonting helt annat....

det var ett litet kex som hade varit och smulat här i bloggen, dvs lämnat en kommentar ^^, det stog såklart något i stil med att jag var en fjortis och att jag hade lagt upp horiga bilder (brb, ska gå och lipa litt), mycket tråkigt att jag inte han läsa kommentaren innan sofia ändrade min blogg, för om jag hade sett det innan, så hade jag givetvis inte ändrat den :DD men lämna din mejl, så ska jag skicka över dom smaskiga bilderna till dig hjärtat!

ne, nu ska jag sova, så det blir torsdag = träffa mina älskade classmates igen!

schmeeek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0