10 december

fan vad jag ser ut att må, eller hur?!?!

hej tjocknackar! nyss kommit hem från jobbet, som för övrigt var en väldigt trevlig arbetsdag. har ju namnsdag idag, dvs att dallan också har det. eheh vi blev därför bjudna på kinderägg av johan, och sen köpte vi en chipspåse som vi gottade i oss mellan samtalen, schuuukt gorre. jag och malin satt och snackade lite idag på jobbet, och vi funderar på att joina dom andra svennarna från televinken och dra till cypern över sommarn, isf så kommer man alltså att jobba på televinkens kontor fast i cypern, lovar er, det skulle verkligen inte sitta fel.

& påtal om utlandsresor så är det bara drygt 3 månader kvar nu tills jag och emmlan drar till thailand, schuukt pepp eee jag iallafall. men först och främst, så ska jag börja peppa till österriket och vemdalen nu, österriket är ju trots allt nästa vecka, KULIGT :DD

Kommentarer
Postat av: robert

för att den är hemma hos mig?

2008-12-10 @ 22:08:19
URL: http://robertlindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0