16 december

HEJ KOMPISAR!!!

vill inte göra er besviken men, det där med att inte gå ut fram tills österriket var ingenting som funkade. det fungerade förra helgen, men kunde inte stå emot maria när hon ringde till mig och bokstavligen talat dödade varenda liten invängning jag kom med. satt det blev utgång i lördags, satt först hemma hos marias granne och drack lite, sen drog vi bort till ante och festade. faktist riktigt skoj, tack maria för att du övertalade mig. he-he

nu har jag nyss kommit hem från jobbet, sitter och kikar på dattan.."one week" metoden, FUNKAR DET ELLER?! jag som är så satans blond tror ju på allt det där. hm, phett nyfiken är mallan nu iallafall. nåja

imorgon efter skolan drar jag direkt till jobbet, efter jobbet så ska jag till dallan och sova. på torsdag klockan 07.30 är det samling för oss som ska iväg till österriket, mhmm pepp som fan. satt vi höres på söndag, bra hörs



Kommentarer
Postat av: Malin

6:30..

2008-12-16 @ 23:36:57
URL: http://malleysi.blogg.se/
Postat av: rosanna

Glöm förbövelen inte att du skall infinna dig hemma hos mig på Söndag efter 5-6 nångång!

2008-12-18 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0