21 december

haha ja mina guuda vänner, vilken jävla resa jag har varit på. sjukt roligt har vi haft under hela helgen, och det har varit ett jävla tempo på hög nivå non stop under hela jävla resan. ingen idé att jag börja berätta en massa skit om resan, för ni kommer ändå inte fatta hur jävulst KUL det har varit. och just de, det som händer i österrike...stannar i österrike. eheh puss på er

kan ju försöka sammanfatta lite iallafall, krogarna var bra skit, spriten smake bra..riktigt bra, hemma matcher och borta matcher, sova i korridorer och i resväskor, stockholmarna var schönöööna..och ahh, looking good, looking jävligt good helt enkelt.

kommer nog slänga in några bilder lite senare, jag hade ju bara min kamera på förfesterna och sånt, så dom roliga bilderna står dallan för, så jag väntar på hennes bilder! HÖRS

 
schööönt att det fanns relax-avdelning där man kunde vila upp sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0