3 december

hola amigos!!!

nyss kommit hem från jobbet, ska nu slå mig ner i sängen och slå på gossip girl....hihihi alltid när Serena och Dan pussas så brukar jag få en bild i huvudet på hur det skulle se ut om jag skulle varit serena. Serenas förlust, och Dans vinst lixååm, jag tror vi skulle passa ganska bra ihop iallafall.

imorgon blir det julshoppning med carran förhoppningsvis, vi kilar nog ut till birre och går lös. hoppas jag blir klar med alla julisar redan imorgon, slipper jag gå runt och tänka på det.. jag har fullt upp och tänka på mig själv! :DD

schmeekich!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem gömmer sig bakom Dan´s ansikte då malin?? ;))

2008-12-06 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0