8 december

heeeej hata livet, typ.. påvägen hem från skolan i fredags så glömde jag min väska på bussen, för er som inte vet så är det en stor svart skinnväska med axelräm, i väskan låg kläder, allt mitt smink, plattång, pengar and so on.. då är frågan, hur fan lyckas man glömma en stor jävla väska som väger 10 kg?! ja jag vet inte riktigt, kan vara för att jag hade handlat massa julklappar som jag hade i en stor påse, tänkte helt enkelt inte på att väskhelvetet låg på golvet när jag klev av bussen. har snackat med hittegods på navet osv, men dom har självklart inte fått in någonting där. så med andra ord så är det någon tattar fitta som har haffat den, har du svårt att skaffa jobb så börja jobba på gatan eller nått då. ehhe sorry ganska ELAK idag, vilket innebär att jag kommer köttehh ON på bandyn, sorry tjejer. men blehee, kan inte sluta tänka på det. hur ska jag nu ha råd att åka till thailand vemdalen och österriket, när jag ska pejja för en ny plattångsjävel, smink osv. vene, skänk pengar kompisar, kom igen..schyrra då!

Kommentarer
Postat av: robert

kanske var den jag hittade ?

2008-12-09 @ 21:57:12
URL: http://robertlindstahl.blogg.se/
Postat av: robert

var väskan svart+?

2008-12-10 @ 20:01:17
URL: http://robertlindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0