onsdag

image41

åh herregud, jag mår dåligt när jag läser dagens artikel i aftonbladet. Hur kan man tillåta att en människa ska få leva så? för åtta år sedan förlorade hon sitt smak och luktsinne. och nu har hon även förlorat synen, hon lider av en tumörsjukdom som inte går att bota. hon säger själv till tidningen och politikerna att hon vill dö, visst. hon har tre barn, men vem vill leva utan syn, lukt-smaksinne och veta att man ska dö inom kort? uscha, tycker det är så hemskt.
haha nu känner jag mig så fjantig som skriver det här, men tycker det är så fruktansvärt hemskt.


puss / kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

usch=S

2008-02-27 @ 17:08:51
URL: http://sofiaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0